Зареєструвати код

Найчастіші питання
(FAQ)

  • Хто організовує Акцію?

    Організатор ТОВ «САНДОРА», Виконавець ТОВ «БЕТТЕР СВІТ МАРКЕТИНГ»

  • Де проходить Акція?

    Акція проводиться по всій території України, крім зони ведення воєнних дій, Автономної Республіки Крим та тимчасово окупованих територій України (далі – «Місце проведення Акції»).

  • Протягом якого періоду триває Акція?

    Акція триває (період безпосередньої реєстрації кодів в Акції) з 00:00 годин 01.06.2024 року по 23:59 години 31.08.2024 року включно (далі – «Строк проведення Акції»).

  • Яку назву має акція?

    АКЦІЯ «ПОДАРУЙТЕ ВЕЛИКУ ЛЮБОВ МАЛЕНЬКИМ СЕРЦЯМ!»

  • Чому акція має назву «ВЕЛИКА ЛЮБОВ ДО МАЛЕНЬКИХ СЕРДЕЦЬ»?

    Акція направлена на допомогу діткам з вадами серця та 50 копійок з кожного пакування Акційної продукції будеперераховано Організатором у благодійний фонд «СЕРЦЕ НА ДОЛОНІ» на закупівлю оклюдерів для дітей з вадами серця.

  • Яка продукція бере участь в Акції?

    Продукція, що реалізується під знаком для товарів та послуг «Садочок», позначена акційною плашкою «Велика любов до маленьких сердець», а саме:

    • Садочок Сік Персик-Яблуко 0.95л;
    • Садочок Сік Томат з м'як 0.95л;
    • Садочок Нект Апельсин 0.95л;
    • Садочок Нект Мультифрукт 0.95л;
    • Садочок Нект Ябл-Виноград біл 0.95л;
    • Садочок Нект Ябл-Вишня 0.95л;
    • Садочок Нект Ябл-Гранат 0.95л;
    • Садочок Сік Мультивітамін 0.95л;
    • Садочок Сік Яблуко 0.95л;
    • Садочок Нект Ананас-Яблуко 0.95л;
  • Як взяти участь в Акції?

    • Придбати від однієї (одна і більше) одиниці Акційної продукції;
    • Знайти під кришечкою Акційної продукції Код;
    • Зареєструвати Код.
  • Як знайти Акційний код?

    Код в форматі XYXYXYXY знаходитьсяпід кришечкою товару.

  • Як слід зареєструвати акційні коди, щоб взяти участь в акції та в розіграшах?

    • Реєструйте код на сайті promo.sadochok.ua;
    • шляхом відправлення SMS із кодом на короткий номер 3200;
    • в чат-боті Акції у Viber або Telegram.
  • Як зареєструвати акційні коди у месенджерах Viber або Telegram?

    Якщо Учасник відкрив сайт, він побачить дві піктограми – «Viber» та «Telegram». Учасник на власний розсуд може скористатися одним із них, натиснувши на відповідну піктограму, та після переходу в месенджер зареєструвати Акційний код.

  • Чи кожного разу я отримую додатковий шанс на виграш подарунку, коли реєструю Акційний код через чат-бот в Телеграм?

    Ні, лише при першій реєстрації Коду в чат-боті в Telegram Учасник Акції одноразово отримує додатковий шанс на виграш Подарунку Акції. Ця умова діє навіть, якщо учасник раніше реєстрував коди через інші канали (веб, смс, вайбер-бот).

  • Чи можу я реєструвати акційні коди через Viber або Telegram з персонального комп’ютера?

    Так, функціонал реєстрації акційних кодів через Viber або Telegram передбачено з усіх пристроїв.

  • Чи можу я зареєструвати код за номером гарячої лінії?

    Ні, реєстрація Акційних кодів може бути здійснена лише на сайті promo.sadochok.ua, шляхом відправлення SMS* із кодомна короткий номер 3200 або чат-боті Акції у Viber або Telegram.

  • Який термін реєстрації Акційних кодів?

    З 00:00 годин 01.06.2024 року по 23:59 години 31.08.2024 року включно

  • Чи потрібно вказувати свої персональні дані на сайті, щоб взяти участь в Акції?

    Так, а саме: прізвище та ім’я, номер мобільного телефону.

  • Які дані необхідно заповнювати, щоб зареєструватися на сайті (створити кабінет)?

    Для реєстрації особистого кабінету на сайті необхідно ввести у реєстраційну форму свої ім’я та прізвище, номер мобільного телефону, акційний код.

  • Як я можу повторно зайти в кабінет на сайті promo.sadochok.ua?

    Вам потрібно зайти на сайт акції і натиснути кнопку “Кабінет” або “Зареєструвати код” і ввести відповідні дані (ім’я та прізвище, номер мобільного телефону, акційний код).

  • Скільки Акційних кодів я можу зареєструвати?

    Учасник може зареєструвати не більше 10 Кодів протягом однієї доби та 35 Кодів протягом одного тижня.

  • Що буде, якщо я зареєструю неправильний код або зроблю помилку в коді?

    Якщо Учасником буде введено некоректний Код 10 разів поспіль протягом 1 (однієї) доби, його обліковий запис на Сайті (доступ до «особистого кабінету» на Сайті), IP-адреса та номер мобільного телефону, який був зазначений при реєстрації Коду на Сайті, в чат-боті Акції у Viber або Telegram або з якого проводилась реєстрація Кодів шляхом відправлення SMS повідомлення на номер 3200, автоматично блокується для участі в Акції на 24 години.

    У випадку якщо Учасником буде введено некоректний Код 10 разів поспіль вдруге та між цими спробами не буде введено хоча б один коректний Код, його обліковий запис на Сайті (доступ до «особистого кабінету» на Сайті), IP-адреса та номер мобільного телефону, який був зазначений при реєстрації Коду на Сайті, в чат-боті Акції у Viber або Telegram або з якого проводилась реєстрація Кодів шляхом відправлення SMS повідомлення на номер 3200, автоматично блокується для участі в Акції до кінця Строку проведення Акції.

  • Я намагаюся зареєструвати акційний код, але у відповідь отримую повідомлення, що такий код не існує/неправильний формат коду/код введено невірно.

    Будь ласка, перевірте код, який ви реєструєте – це має бути саме код в форматі XYXYXYXY, який знаходиться під кришечкою акційного товару.

    Якщо ваш код з кришечки, але проблема залишається, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки на promo.sadochok.uaу розділі «Зворотний зв'язок».

  • Де я можу переглянути кількість своїх зареєстрованих Акційних кодів?

    Усі зареєстровані Акційні коди учасник може подивитися після початку Акційного періоду на сайті promo.sadochok.ua у Кабінеті.Для реєстрації /входу в Кабінет на сайті необхідно ввести у реєстраційну форму свої ім’я та прізвище, номер мобільного телефону, акційний код.

  • Мною зареєстровано акційний код на сайті Акції, проте він не зарахований у Кабінеті.

    Якщо ви раніше вже реєстрували Акційні коди, будь ласка, переконайтесь, що ви здійснили реєстрацію Акційного коду, використовуючи той самий номер мобільного телефону, з якого здійснювались попередні реєстрації. Якщо це так, надішліть, будь ласка, звернення у службу технічної підтримки на сайті promo.sadochok.ua у розділі «Зворотний зв'язок».

  • Що робити, коли з’являється повідомлення про те, що код невірний або вже був зареєстрований?

    Перевірте, будь ласка, коректність Акційного коду та спробуйте ще раз. У Кабінеті на сайті Акції ви можете перевірити, чи здійснювали ви реєстрацію цього коду раніше. Якщо у переліку раніше зареєстрованих вами Акційних кодів цього коду немає, будь ласка, напишіть у службу технічної підтримки на сайті promo.sadochok.ua у розділі «Зворотний зв'язок».

  • Що робити, якщо не вдається зареєструвати код?

    Будь ласка, напишіть у службу технічної підтримки на сайті promo.sadochok.ua у розділі «Зворотний зв'язок».

  • Мною зареєстровано акційний код на короткий номер 3200, але я не отримую SMS із підтвердженням.

    Ви можете перевірити статус реєстрації Акційного коду у Кабінеті на сайті Акції або звернувшись до служби технічної підтримки на сайтіpromo.sadochok.ua у розділі «Зворотний зв'язок».

  • Які подарунки в Акції та скільки подарунків розігрується щодня?

    Подарунком Акції є електронний подарунковий сертифікат Rozetka номіналом 5 000 (п’ять тисяч) грн, кількість подарункового фонду за Срок проведення Акції – 92 (дев’яносто дві) штуки.

    Визначення 1 (одного) Кандидата, який здобуває право на отримання Подарунку Акції, проводиться щоденно, з 02.06.2024 року по 01.09.2024 року включно, шляхом випадкового комп’ютерного вибору (рандомний відбір) серед усіх Учасників Акції, які зареєстрували 1 (один) або більше Кодів протягом попередньої доби Акції.

    *Під Електронним сертифікатом «Розетка» мається на увазі унікальний код, який надає можливість обміняти його на товари та послуги інтернет-магазину rozetka.com.ua у межах його номінальної вартості.

  • Скільки подарунків я можу виграти за весь період акції?

    Учасник Акції може виграти не більше трьох Подарунків за Строк проведення Акції.

  • Як я дізнаюся, що я виграв подарунок?

    • У разі вашого виграшу вам надійде sms-повідомлення на вказаний вами при реєстрації мобільний номер телефону, а такожтелефонний дзвінок відпредставника Виконавця.
    • Результати визначення переможців публікуються на сайті Акції на сторінці «Переможці щоденних розіграшів», ви можна скористатись функцією пошуку за номером мобільного телефону, щоб перевірити і являєтесь ви одним з переможців акції.
  • Мені надійшло повідомлення, що я виграв. Коли та яким чином я зможу отримати свій подарунок?

    Кандидат, який здобув право на отримання Подарунку, або його законні (уповноважені) представники(в разі не досягнення Кандидатом 14-ти років) для його отримання повинен/ні протягом 7 (семи) календарних днів, з моменту отримання повідомлення про перемогу в Акції (якщо інше додатково не буде узгоджене з представником Виконавця та підтверджене таким представником), направити Виконавцю Акції електронною поштою на адресу sadochok.promo@bettersvit.com та, за необхідності, шляхом надіслання на поштову адресу, що була повідомлена Учаснику представником Виконавця, наступні документи:

    -скан-копію власного паспорту громадянина України (1, 2, 3, 4 сторінка з реєстрацією або копія обох сторін ID картки та довідки про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру)*;

    -скан-копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків України (РНОКПП)*;

    -інші документи за необхідності, зокрема, але не обмежуючись: письмову згоду на проведення фото/відео зйомки в рамках Акції та вручення Подарунку, письмову згоду на використання імені та зображення Учасника в рекламі.

    *У разі неможливості Кандидатом віком до 18 років надати зазначені документи такі документи можуть надаватись його законним/ми (уповноваженим/ми) представником/ами.

    Подарунки Акції відправляються Переможцям представником Виконавця та/або залученими ним третіми особами шляхом надсилання унікального коду сертифікату смс-повідомленням або у месенджер на номер телефону, що був вказаний під час реєстрації коду протягом 7 календарних днів з моменту отримання від Переможця або його законних (уповноважених) представників(в разі не досягнення Переможцем 14-ти років) документів, що вказані в п 7.1 Правил (перелічені вище).

  • Мені надійшло повідомлення, що я виграв. Коли та яким чином я зможу отримати свій подарунок?

    Кандидат, який здобув право на отримання Подарунку, або його законні (уповноважені) представники(в разі не досягнення Кандидатом 14-ти років) для його отримання повинен/ні протягом 7 (семи) календарних днів, з моменту отримання повідомлення про перемогу в Акції (якщо інше додатково не буде узгоджене з представником Виконавця та підтверджене таким представником), направити Виконавцю Акції електронною поштою на адресу sadochok.promo@bettersvit.com та, за необхідності, шляхом надіслання на поштову адресу, що була повідомлена Учаснику представником Виконавця, наступні документи:

    -скан-копію власного паспорту громадянина України (1, 2, 3, 4 сторінка з реєстрацією або копія обох сторін ID картки та довідки про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру)*;

    -скан-копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків України (РНОКПП)*;

    -інші документи за необхідності, зокрема, але не обмежуючись: письмову згоду на проведення фото/відео зйомки в рамках Акції та вручення Подарунку, письмову згоду на використання імені та зображення Учасника в рекламі.

    *У разі неможливості Кандидатом віком до 18 років надати зазначені документи такі документи можуть надаватись його законним/ми (уповноваженим/ми) представником/ами.

    Подарунки Акції відправляються Переможцям представником Виконавця та/або залученими ним третіми особами шляхом надсилання унікального коду сертифікату смс-повідомленням або у месенджер на номер телефону, що був вказаний під час реєстрації коду протягом 7 календарних днів з моменту отримання від Переможця або його законних (уповноважених) представників(в разі не досягнення Переможцем 14-ти років) документів, що вказані в п 7.1 Правил (перелічені вище).

  • Чи можу я брати участь в Акції і отримати подарунок, якщо мені немає 18 років?

    Так, згідно Правил Акції, від імені та в інтересах Учасників, яким ще не виповнилось 14 (чотирнадцять) років діють законні (уповноважені) представники, а саме батьки/піклувальники. В такому разі у правовідносинах, які виникають під час участі у Акції між таким Учасником та Організатором/Виконавцем від імені такого Учасника виступає його законний (уповноважений) представник.

    Участь в Акції Учасників у віці від 14 (чотирнадцяти) до 18 (вісімнадцяти) років здійснюється за згодою їхніх законних (уповноважених) представників. Беручи участь в Акції вважається, що такий Учасник отримав таку попередню згоду.

    Кандидат, який здобув право на отримання Подарунку або його законні (уповноважені) представники(в разі не досягнення Кандидатом 14-ти років) для його отримання повинен/ні протягом 7 (семи) календарних днів, з моменту отримання повідомлення про перемогу в Акції (якщо інше додатково не буде узгоджене з представником Виконавця та підтверджене таким представником), направити Виконавцю Акції електронною поштою на адресу sadochok.promo@bettersvit.com та, за необхідності, шляхом надіслання на поштову адресу, що була повідомлена Учасникуабо його законному (уповноваженому) представникуВиконавцем, наступні документи:

    -скан-копію власного паспорту громадянина України (1, 2, 3, 4 сторінка з реєстрацією або копія обох сторін ID картки та довідки про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру)*;

    -скан-копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків України (РНОКПП)*;

    -інші документи за необхідності, зокрема, але не обмежуючись: письмову згоду на проведення фото/відео зйомки в рамках Акції та вручення Подарунку, письмову згоду на використання імені та зображення Учасника в рекламі.

    *У разі неможливості Кандидатом віком до 18 років надати зазначені документи такі документи мають надаватись його законним/ми (уповноваженим/ми) представником/ами).

  • Чи можу я передати подарунок іншій людині?

    Учасник, що здобув право на отримання подарунку, не може передавати своє право отриматитакий подарунок третім особам, у спадщину чи за договором дарування третім особам.

  • Як здійснюється доставка подарунків?

    Подарунки Акції відправляються Переможцям представником Виконавця та/або залученими ним третіми особами шляхом надсилання унікального коду сертифікату смс-повідомленням або у месенджер на номер телефону, що був вказаний під час реєстрації коду протягом 7 календарних днів з моменту отримання від Переможця або його законних (уповноважених) представників(в разі не досягнення Переможцем 14-ти років) документів, що вказані в п 7.1 Правил (скан-копії власного паспорту громадянина України, скан-копії РНОКПП, інших документів, що може запросити Виконавець відповідно до Правил Акції).

  • Чи потрібно мені щось платити за подарунки? Хто оплачує доставку подарунків?

    Ні, оскільки подарунки надходять в електронному вигляді.

  • Чи можу я отримати грошовий еквівалент вартості подарунків?

    Ні, грошовий еквівалент подарунків не нараховується та не виплачується.

  • Чи можу я повернути подарунок чи обміняти його на інший?

    Всі подарунки обміну та поверненню не підлягають.

  • Я проживаю на території, на якій ведуться воєнні дії, в Автономні Республіці Крим або на тимчасово окупованій території України і виграв подарунок. Як мені його отримати?

    Виконавець/Організатор не здійснюють відправку Подарунків на територію, на якій ведуться воєнні дії, в Автономну Республіку Крим та на тимчасово окуповані території України. Будь-які претензії від Учасників з причин, зазначених вище у цьому пункті, не приймаються та жодні компенсації не виплачуються.

  • Чи можуть бути анульовані результати розіграшів?

    Організатор може анулювати перемогу учасника у разі недотримання цим учасником Офіційних правил Акції. Окрім того, якщо переможець або його законний (уповноважений) представник(в разі не досягнення Переможцем 14-ти років) не надасть усю необхідну інформацію протягом строку, визначеного у Офіційних правилах, або якщо надані ним дані за результатами перевірки виявляться недостовірними, Організатор анулює перемогу такого учасника та обирає іншого учасника в якості переможця розіграшу.

  • Навіщо ви збираєте скан-копії паспортних даних?

    Персональні дані Учасників обробляються з метою забезпечення участі в цій Акції, маркетингових відносин, рекламних відносин, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку.Обов’язок по несенню усіх податкових зобов’язань у зв’язку з формуванням та врученням Фонду Заохочень Акції Переможцям Акції, врученням Заохочень, покладається на Виконавця Акції, з урахуванням норм чинного законодавства України.

  • Я не хочу, щоб у вас зберігались мої персональні дані. Як їх можна видалити?

    Учасникиможуть відкликати згоду на обробку персональних данихнадіславши письмовий запит на адресу, яка вказана у Офіційних Правилах Акції, але при цьому вони втратять право на участь в Акції/отримання подарунків.